♥ FOR MY LOVELY ♥

Saturday, February 19, 2011

♥ birthday dgn tepung n air busuk!!! ♥

HAPPY BIRTHDAY TO ME!
HAPPY BIRTHDAY TO ME!
HAPPY BIRTHDAY TO ME!
HAPPY BIRTHDAY TO ME!
=)

terima kasih ye sape2 yg wish kat FB,SMS,facetoface,call...huhuhuhu...
THX A LOT!

klu korg nk tau tepat pada pukul 12tgh mlm pada 17 february 2011....
zura dh kene baling ngn tepung...
bkn zura jer yg kene...sume kene lg2 yg dkt2 ngn my birthday...zura ag teruk kot coz de kampus...
tp yg dh lps pon kne gak... PADAN MUKE!
JGN IGT KORG TERLEPAS OK???
hahahhahaha....
tapi kenangan tu sume xkan zura lupa la...

thx to kepala...Siti Umaimah Zulkiply,Nur Idayu,Qa Qai,Erma Amera,Athira Shukor,Syakirah Samat,E-ra Samsol, Ieka Miyako,Syiera Suhaini,Anira Ira,kak su!!!

kerana tlh berjaya mengenakan saya...NOOR AZURA AMAN!!!!

korg nak tahu apa yg dorg bg kat zura ni ha... 
mula2 TEPUNG!!!!...



okay pastu yg kedua ni puaka cket AIR BUSUK GILER!
* sory sya amik picca ni n cara ckali...

ni la dye air puaka yg zura ckp tu...
sumpah!!!mmg busuk gle...korg if nk kene kan org leh la....
ni la cara2nyer...

Cara-cara dari chef terulung !!

1) sediakan bahan2 spt kicap busuk, telur,tepung,biskut dah masuk angin,sebungkus roti..mula2 masukkan kicap seiring sejalan pecahkan beberapa biji telur.sedikit serbuk kueh raya yang dah lama dan air jagung yang entah hari apa ...hahahaha..
2) gambar yg terhasil
3) chef rasa ta puas hati, masukkan lagi beberapa biji telur beserta beberapa keping roti ye...
4)hasil macam ni
5)tambah 1 plastik biskut mery yang dah masuk angin tau..
6)hasilnya
7) biskut chipmore pula..
8)hasilnya..so tambah apa yg patut yang dijumpai seperti sedikit daun2 kering yang sudah dikumpul, kulit telur..Gaul sehingga rata..pastikan bau2 an tu sudah menusuk lubang hidung kalian..
9) akhirnya...tambah sedikit air supaya segala ramuan2 akan lebih sekata..

bolehlah baling ke MANGSA spt bufday gurl tu..hahaha

♥ Selamat mencuba...pssttt !!! seronok kan ♥


jgn isau erk?zura la org pertama yg kene itu...
sabo jela...bak kata hantu kak limah tu...huhuhuhuhu...
kite bako jer dorg yg wat ni!
hehehehehe...
thx la korg coz wat suprise kat aku!
terharu sgt!

anyway!pape pon zura hargai sape2 yg igt birthday zura!

p/s=terima kasih semua!saya amat menghargainyer! =)


2 comments:

  1. sempat lagi kan wish hepi besday
    so..hepi besday yaww :p

    ReplyDelete