♥ FOR MY LOVELY ♥

Saturday, July 24, 2010

sucCesS!!! =))

assalammualaikum n salam sejahtera.....
hahahaha...akhirnyer saya berjaya menebus silap yg lalu...
kerana xigt password n email...
hahahahahaha...
tekan punye tekan akhirnyer aku leh pon bukak akunyer blog...
sUCCESSfULLL!!!!!!
saya sgt3 happy coz dpt bukak lik my blog..
hahahahahahaha...
kelakar pon de...
sbnrnyer pnt tau...dh pkl bape dh ni...
huhuhuhuhu.....
akhirnyer terlaksana ape yg dihajati....
lalalala.....
cerita punyer cerita....terlupe lak nk memperkenalkan dr...




name: NOOR AZURA AMAN....
age: 21 years OLD...
taking: Diploma In Business Study...
study at: UiTM Jengka, Pahang....
live at: Taman Cheras Jaya, Balakong....
birthday: 17 Feb 1989....
born at: HKL..
hobby: on9....sleep....shopping....


ok3.......setakat ni jela saya memperkenalkan dr...
maybe di hari yg len...
kerana saya sungguh capik la...
lalalalala....
saya sgt teruja apabila berjumpe kamu semua ye!!!!!

ok!!!!
kita jumpa lagi!!!!!
bye2!!!!
nice too meet u in blog...
so ringan2 la comment my blog ok???
c u...
tatatata......


No comments:

Post a Comment