♥ FOR MY LOVELY ♥

Saturday, August 21, 2010

::: .C.I.N.T.A. S.E.J.A.T.I.K.U. :::



ASSALAMUALAIKUM....

CINTA SEJATIKU...




Dia telah telah menentukannya
Dita bertemu dan bercinta
Inilah oh takdirnya
Bukan kerana harta
Inilah citra cahaya cinta


Pintu hatiku telah kau buka
Tak mampu ku menafikannya
Kejujuran diberi
Kasih datang terhenti
Ini bahagia yang ku cari


Sayangi daku
Peluklah daku
Janji dengan ku
Semai cinta nan satu


Tuhan memuji
Takkan berhenti
Hanya ku pinta
Sama setia menjaga
Hingga ke alam syurga




Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
Tanpa cintamu aku resah
Tanpa kasihmu aku hampa
Tanpa dirimu aku mati
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti
Takut.. Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti


nama diberi...
MUHAMMAD ZUL FAIZY BIN ABD RAZAK...

KAU ADALAH CINTAKU..
KAU ADALAH JANTUNG HATIKU...
KAU ADALAH RAJA HATIKU...



I MISS U SO MUCH...
I LOVE U SO MUCH...


KU MENGHARAPKAN..
CINTAMU..
KASIHMU...




No comments:

Post a Comment