♥ FOR MY LOVELY ♥

Friday, November 26, 2010

♥ selesai sudah ♥

salam sume!
salam 1 MALAYSIA!
he3..
sengal cket zura ari ni...
setelah penat mengemas almari yg sangat3 cantik tu!
jadi cang gini la...
sampai mama zura ckp..dh de mood nk mengemas la tu...if x...biz almari tu penuh ngn baju...

banyak gak baju yg mane agak longgar tu eeerrkkk! salah la....agak2 dh ketat tu bg kat anak buah zura...
nasib dye muat coz badan dye agak berisi cket...he3..
so dye amek la..byk gak la...
eerrrmmm...so let's go!
kte tgk baju yg dh lipat oleh zura!

he3..
sengal la zura ni....


* ni la baju yg dah lipat...
ni baru suku... de ag tau... mls nk snap pic...
coz pnt..huhuhu...


* setelah selesai mengemas...
cntk kan?

* ni almari saya...ekceli first2 ckali almari coklat tu...yg biru tu tmbhn...coz baju makin menimbun...

lepas kemas baju2 ni sume..
xde ag dgr bebelan mama saya...
so saya dok dalam umah tu pon dlm keadaan aman...
huhuhuhuhu...
nk jalan pon mama xckp pape..

if x..ni salu mama ckp...ha!jalan je keje biz tu almari ble nk kms...huhuhuhu...
saya mampu ialah gelak jela...hahahaha...

mama saya pon tgk jela..
dye tau sgt perangai anak dye ble dah de angin tok berkemas..
huhuhuhu...
okay la..nanti kite cte2 ag erk?

bye sume!


No comments:

Post a Comment